A jelölés egy ötajtós, négyüléses, összkerékhajtású, emelt hasmagasságú járművet takar, amely ötvözi a kupék dinamikus vonalvezetését és a hobbiterepjárók robusztusságát. Az X6-os ugyan 2,5 centivel hosszabb az X5-ösnél, csomagtere azonban kisebb, a lejtős farrész miatt 50 literrel kevesebb poggyász befogadására képes. A motorválasztékban kizárólag turbófeltöltéses egységek vannak, az erőátvitelért pedig minden esetben hatfokozatú automata sebességváltó felel.

Az új SAC-ban (Sports Activity Vehicle) debütál a bajorok első V8-as, benzines biturbós motorja (4400 cm3), amely 407 lóerőt szabadít fel, nyomatéka pedig 600 Nm, így nem meglepő, hogy a sebességmérő mindössze 5,4 másodperc alatt ugrik a 100-as jelzésre. A kisebb ikerturbós benzines aggregát 3,0 literes, soros hathengeres, teljesítménye 306 lóerő. A dízelek között a 3,0 literes gázolajos egység két teljesítménylépcsőben, szimpla és ikerturbós változatban, 235 és 286 lóerővel érhető el. A modell idén már a hazai piacon is bemutatkozik.