Nem volt baj a Nissan Micrával, de valahogy hiányzott belőle az egyéniség. Ezt most úgy oldották meg, hogy az eddiginél morcosabb lámpákat kapott, a légbeömlő viszont mosolygósabbá vált. Azt pedig mindenki döntse el majd magának, melyiket látja bele a pöttömnyi gombócba.

A belső tér komolyabb lett a szintén feketére fényezett középkonzol által, és itt is megjelent az új Connect fejegység, amelynek extra funkciói elérhetetlenek hazánkban. De nem baj, mert ami van, az nem rossz – feltéve, hogy dinamikus a sofőr. A kompresszoros, 98 lóerős változatot lehetett kipróbálni, a városi körön volt macskaköves szakasz is, meg olyan úthullámok, amelyeken fájdalmasan zökkent a kisautó a kemény hangolású felfüggesztésével. Utóbbit egyébként erénynek tartják, amit egy rögtönzött akadálypályával bizonyítottak.

Új Connect fejegység és feketére fényezett középkonzol az újdonság Új Connect fejegység és feketére fényezett középkonzol az újdonság

A körforgalomban részben a porladó aszfalt volt a hátráltató tényező, a párhuzamos parkolásnál a lassú áttételezésű kormány, amelyen rengeteget kellett tekerni az irányváltáshoz. A szlalomozás és a fékezés már nagyon jól ment a Micrának. Egyedül azt kell megszoknia a sofőrnek, hogy bizony gyakran kell menet közben is egyesbe visszakapcsolni a hosszú áttételek miatt – szerencsére a pörgős és csendes motor miatt ez nem okoz szenvedést.

Egy „gyalogosnak” se esett bántódása az épített városi akadálypályán, de párszor azért felborultak Egy „gyalogosnak” se esett bántódása az épített városi akadálypályán, de párszor azért felborultak

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!