Vannak olyanok, akik idegenkednek a dízelektől, nekik a Volkswagen 150 LE/280 Nm vagy 204 LE/350 Nm teljesítménnyel kínálja a 2,0 literes benzines turbómotort a Multivan modelljében. Ezek remek alapot jelentenek egy kiadós teljesítménynöveléshez, a B&B Automobiltechnik a gyengébb alapján 190/210/250/272 lóerős tuningot kínál, az alaphelyzetben 204 lóerős változatnál pedig akár meg is duplázzák a motorteljesítményt.

Az első lépcsőfok 260 LE/420 Nm 1500 euróért, a 286 LE/450 Nm már 2950 euróba kerül, ezek lényegében chiptuningot jelentenek. A 320 LE/490 Nm ára már 8000 euró, de ezért a pénzért nagyobb feltöltőt, módosított szívósort, átprogramozott DSG-váltót is kap az ügyfél. A 350 LE/525 Nm elérése már nagyobb szállítási teljesítményű üzemanyagrendszert igényel, sportkipufogó is jár hozzá, valamint extra olajhűtő, ezért már 12 950 eurót kérnek.

A csúcs a 400 LE/600 Nm, amely még nagyobb turbót, sportkatalizátoros egyedi kipufogórendszert, és még nagyobb kapacitású olajhűtőt jelent 23 950 eurós áron, itt a váltó átprogramozása során rajtautomatikát is készítenek. Ezzel a motorral és hajtáslánccal szerelve a VW Multivan már 230 km/h feletti csúcssebességet képes elérni. A B&B Automobiltechnik évi 596 euróért kínál 3 év/100 000 km garanciát a motor/váltó/hajtáslánc elemeire, ezen kívül még az 1298 eurós hanggenerátort is érdemes lehet megvenni, ami a hangszórók segítségével hiteti el az utasokkal, hogy V8-as motor dolgozik a kocsi orrában.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!