A Gruppe5 Motorsport nevű észak-amerikai cég az eddigi legextrémebb BMW 02-es átépítéssel készül, amely egy teljes felújítással indul. Eközben az FIA-előírásoknak megfelelő biztonsági felszereléseket is beszerelik, a külső karosszériaelemek legtöbbjét pedig karbonból sütött darabokra cserélik. A karosszériaszélesítésekre a nagyobb kerekek miatt van szükség, illetve a leszorító-erőt is növelik – a saját tömeg 1 tonna alatt lesz, miközben 1088 kg leszorító-erőt termel az aerodinamikai csomag.

A négyhengeres gyári motor helyére az M5/M6-ból származó V10-es kerül, alaposan átépített formában. A tervezett háromszázas szériából kétszázat 5,8 literes, 744 lóerős motorral látnak el, a fennmaradó száz példány 5,9 literes, 803 lóerős blokkot kap. Az építést a Daytona Prototypes nevű versenyautó-építő műhely végzi, a motor- és futómű-tuningot a Steve Dinanhoz köthető CarBahn Autoworks nevű cégre bízzák. Az árak nem ismertek, csak annyi, hogy a Gruppe5 Motorsport már fogadja a megrendeléseket és az első extrém 02-es építését a nyáron akarják elkezdeni.