Kicsit túl jól sikerült a Lightweight Performance átalakítása, amikor az M3/M4-ből származó S55-ös blokkot belerakta az M2-es sokkal kisebb karosszériájába. Új turbófeltöltőket, kipufogórendszert és vízbefecskendezést is kapott az erőforrás, amelyet követően 621 LE/767 Nm lett a teljesítménye.

Azonban az első próbakörök során kiderült, hogy a rövid tengelytávolságú autó nagyon idegesen viselkedik ekkora teljesítménnyel, a váltásoknál állandóan beavatkozott a menetstabilizáló. A megoldás az lett, hogy 598 LE/737 Nm-re csökkentették a motor teljesítményét, ezzel párhuzamosan a 7 fokozatú dupla kuplungos váltó is megkapta az M4 GTS szoftverét, ami gyorsabb kapcsolásokat eredményez, és a menetstabilizálót is engedékenyebbre hangolták. Új elem még a hajtásláncban a Drexler önzáró differenciálmű.

A karosszéria megjelenését fólia-bevonattal, látható karbon kiegészítőkkel és 19 colos felnikkel dobták fel (elöl 265/35, hátul 295/30 Michelin Cup2 abroncsokkal). Az utasteret kipakolták, a hátsó ülések helyére egy bukókeret került, versenykagylókkal váltották ki az első üléseket.

Az átalakítások következtében mindössze 1371 kg a tömege a Lightweight Performance által készített M2-esnek, ami 195 kg-os fogyókúra a széria M2-eshez képest. Nem csoda, hogy a 100 km/h-s sebesség elérése mindössze 3 másodpercig tart, és 328 km/h az elérhető maximum. Árakat nem közöltek, de azt igen, hogy ha a megrendelő azt igényli, az idegesebb, 621 lóerős teljesítményt is megkapja, és persze 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval rendelkező autók átépítésére is lehetőség van.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!