Spoilerkészletekről, hatalmas felnikről ismert a Väth tuningcég, de azért tudnak máshogy is dolgozni. Itt az élő példa, a gyárinál tökéletesebb állapotban lévő Mercedes 300 SEL 6.3. Amelyen azonban nem látszanak a változások.

Első körben ugyanis nem tuningról, hanem felújításra szólt az ügyfél megrendelése. Persze azért nem lenne tuningcég a Väth, ha nem nyúl bele a motorba. Egészen pontosan annyi történt, hogy az utolsó csavarig szétszedték az M100-as motorkódú, 6,3 literes V8-ast, és a klasszikus tuningfogásokat alkalmazva szerelték azt össze. Kikönnyítették is kiegyensúlyozták a főtengelyt, a hengerfejekben polírozták a csatornákat, a hengerek újrafúrásakor a lehető legnagyobb gyári méretet tartották szem előtt. Az elsődleges cél nem a teljesítménynövelés volt, így maradt a gyári kipufogó, a befecskendezés, azonban a módosításoknak köszönhetően pörgősebb lett az erőforrás, és a járása is finomabb.

A motor felújításán kívül az autó karosszériáján kijavították a legapróbb hibákat is, majd újra fényezték azt, a felfüggesztésben és a féknél az összes kopó/mozgó alkatrészt újra cserélték, és természetesen az utastérben is eltüntették a használat jeleit. Az eredmény egy olyan Mercedes 300 SEL 6.3, amelyről nyugodtan kijelenthetjük, olyan, mint új korában. Csak épp egy picit jobb.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!