Csupán néhány korabeli részlet árulkodik róla, hogy ez az autó már 18 éves. Fotó: AMTS

Prózai oka van annak, hogy a koronavírus-járványhelyzet miatt március derekáról szeptember végére időzített Automobil és Tuning Show mégsem nyitja meg kapuit. Mint azt a szervezők az AMTS hivatalos oldalán is kommunikálják, „A HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ a felújítási munkálatok miatt sajnos jelenleg nem az általunk elvárt állapotban van és az ígéretek ellenére nincs rá garancia, hogy ez a jövő héten esedékes kapunyitásig jelentősen megváltozna. A rendezvényterület a mai (szeptember 15., kedd), utolsó bejárásunk során látott állapotában nem alkalmas az AMTS megfelelő színvonalon történő megtartására, a kompromisszumokból fakadó esetleges minőségi romlást pedig sem látogatóink, sem kiállítóink felé nem vállalhatjuk fel.”

Full átbőrözött belsővel várja szerencsés gazdáját a nyereményautó. Az idei belépő a 2021-es eseményre is érvényes

A szervezőcsapat érthetően csalódott, de az élet nem áll meg, így minden körülményt mérlegelve a 15. AMTS-t 2021-re halasztják. Nem engedik el azonban a rajongók kezét, hiszen az eddig megvásárolt jegyek érvényesek maradnak a jövő évi rendezvényre, továbbá most is lehetőséget biztosítanak mindenkinek, hogy igény szerint visszaváltsa a jegyét.

Ígéretükhöz híven pedig a Porsche Boxster S nyereményautót még idén kisorsolják azok között, akik megtartják belépőjüket, vagy idén váltanak jegyet a 2021-es AMTS-re. A sorsolás december 29-én 16:30 órai kezdettel lesz egy online élő show keretei között.

A műszerfal központi fejegysége immár érintőképernyős

Trendi stílus
A négy napig tartó átalakítás során újrakárpitozták az utastér teljes berendezését, és új a teljes hifi installáció is. Felújították az autó fékrendszerét, és Vogtland futóműkészletet építettek alá. A megváltozott külső a Safex fóliázásnak, a Rieger spoilerszettjének, a hátsó lámpák pedig az RS Tuningnak köszönhetők. A 20 colos MOMO RF-01-es felnikre Toyo abroncsokat szereltek.

A sofőr 3,2 literes boxert dirigálhat, a hathengeres, 24 szelepes szívómotor teljesítménye 252 lóerő