A luxusterepjárók árkategóriájában bizony jelentős tétel a 27 százalékos általános forgalmi adó, ennek megspórolása akár tízmilliós megtakarítást is jelenthet. Ráadásul a teherautók üzemeltetése során a gázolaj ÁFA-tartalmát is visszaigényelheti az ember, ennyit igazán megér a menetlevél-vezetés terhe, főleg ha mindezt egy Range Rover vezetőülésében teheti meg.

A Brabus műhely alaphelyzetben Mercedesek és Smartok átépítésével foglalkozik, szabad kapacitásait pedig a Startech néven működő, általános tuningcégben vezeti le. Ez utóbbi készítette el a Range Rover terepjáróból a szemrevaló platós kisteherautót, amelynél egy divatos karbon-légterelővel palástolják, hogy az ötajtós kombiból dupla fülkés pickupot faragtak. Természetesen az utasok kényelme volt a legfontosabb szempont az átalakítás során, ezért meglehetősen kurta lett a plató, amely egyébként rögtön műanyag bélést is kapott.

A karosszéria feltűnő piros színt, és oldalanként 4 centis kerékjárat-szélesítéseket kapott, utóbbit leginkább a 23 colos Brabus Monostar S felnik és a rájuk szerelt 305/30-as abroncsok indokolnak, persze ezek nélkül is lehet kérni az átalakítást. A prototípus egyébként kompresszoros, 5,0 literes V8-as motorral rendelkezik, ehhez érdemben nem nyúltak, épp csak a sportkipufogó növeli 10 lóerővel 526 lóerőre a teljesítményt. Ezek után már nem csoda, hogy 5,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra a Startech Range Rover pickup, a végsebessége elektronikusan korlátozott 250 km/h.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!