Pataki Imre Škodái közül az elmúlt években már kettőt is bemutattunk. Előbb egy Octavia kombit, utóbb pedig egy úgy átformált Feliciát, hogy annak még a csehek is a csodájára jártak! Legutóbb egy Audival jelentkezett, amely tavaly októberben, kilencévesen érkezett Svájcból. Sok időt nem töltött a kereskedőnél a masina, Imi három nap után vette meg, mert mint mondta, ilyen felszereltséggel, ilyen jó állapotban nehéz potenciális A3-ast találni.

Germán stílus a kocsiba beszerelt bukókeret. A gyártmány is német. Fotó: Pataki Imre és Dombóvári Mihály

Ebben a darabban minden korhű kényeztetés megvan: fűthető, elektromos gerinctámaszos, félbőr S-Line ülések, fekete tetőkárpit, adaptív bi-xenon fényszórók, tempomat, nagy komputer, BOSE hifi, panorámatető, kétzónás, digitális vezérlésű klíma. Ráadásul sérülésmentesnek volt nyilvánítható, Imi rétegvastagságmérővel centiről centire átnézte. Vezetett szervizkönyves, első tulajos autó, túl az úttörő nagyszervizen: vezérlés, gyári vízpumpa, olaj- és összes szűrő csere.

A hátsó ülés maradt, de a bukócső miatt okafogyott. Fura szerkezet ez az átépített A3-as, az egyszer biztos…

A család sejtette, hogy a kocsi nem marad sötétkék, s bizony, a megérzésük beigazolódott. A lelkes tuner Avery Gray színre fóliázta a kocsit, s az már így ment a forgalomba helyezéshez szükséges honi műszaki vizsgára. Az ablakokra is került fólia, hogy minél több legális dolog legyen a hatóság által is elismert az autón. Miután rendszámot kapott, egy TA Technik állíthatós sportfutóművet szereltek be alá. Ezzel sikerült jó mélyre ültetni, de közlekedni sajnos nem volt jó vele, ráadásul a stabilizátorpálca rendre beleütközött a féltengelybe (még a segédrugót is kiszerelték a lehető legnagyobb ültetésért). Mindemellett új Brembo féktárcsákat és betéteket kapott, majd pirosra fényezték a féknyergeket. Közben elkészült a sportkipufogó-rendszer (Kuzma Garage). Be is építették, akárcsak a hozzá igazított Kollár chiptuningot (kb. 240-250 LE a csúcs), valamint egy új gyári turbót is, mert az eredeti kicsit engedte az olajat. Előre S3-as szilenteket szereltek be, a fedélzeti arzenál pedig lopásgátlóval gazdagodott.

Mi ez, talán egy óriás cipősdoboz? Á, csak egy álcázott kompresszor

A keményvonalas tuningholmik nemrég költöztek az autóba. Az utastérbe TÜV-engedélyes bukócsövet építettek, a futóműből pedig kikerült a TA-készlet, amelynek helyét egy távirányítású, digitális nyomásjelzővel felszerelt Lowfabrik airride rendszer vette át. Ezzel már sokkal jobban festenek az autón a Radi8 R8CM9-es keréktárcsák, amelyekből 8,5×19 col méretűekkel lepte meg magát Imi.

Hasal rendesen az Audi, ha pihenőmódba engedik a rendszert. Már így is dögös az autó, a tulaj azonban újabb módosításokat tervez. Már megrendelte az új lökhárítókat és az RS 3-as maszkot

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!