Az első lökhárító kivételével javult a gyári forma Az első lökhárító kivételével javult a gyári forma

Meglepő módon az olasz Panzani Design Jaguar S-Type átalakítása nem is olyan borzasztó, mint azt első pillantásra gondolná az ember.

Persze, az első lökhárító a maga meglehetősen furcsa formájú légbeömlőivel alaposan módosítja az autó megjelenését, de ettől eltekintve már nem is olyan szörnyű az átalakítás. A 20 colos felnik megkövetelik a széles kerékjáratokat, amelyeket a régi idők stílusában, lefelé elkeskenyedve alakítottak ki. A motorháztetőbe vágott szellőzőnyílások is túlzásnak tűnhetnek, de illeszkednek az izomautós stílushoz.

Gyémánt varrású bőrrel dobták fel az utasteret Gyémánt varrású bőrrel dobták fel az utasteret

A legnagyobb meglepetést azonban a hátsó rész tartogatja. A diffúzor ugyan kissé túlzás, de a kerek hátsó lámpák igenis jól állnak a brit limuzinnak. Olyan lesz tőlük az S-Type megjelenése, mint azok a roadster-tanulmányok, amelyek gyártására nem volt lehetősége a Jaguarnak a rengeteg tulajdonosváltás közepette. A csomagtér-, a motorháztető, a lökhárítók és az első sárvédők is karbonból készülnek, arról nincs hír, hozzányúltak-e az átalakítást elszenvedő S-Type négyliteres, kompresszoros V8-as motorjához.

A kerek lámpáknak köszönhetően stílusosabb lett a Jaguar S-Type hátsója A kerek lámpáknak köszönhetően stílusosabb lett a Jaguar S-Type hátsója