Négyszer licitálnak rá a németek a Ferrari FF-re

2012. június 20. (szerda)

Óvatosan, négy lépcsőben növeli 660-ról 702 lóerőre a Ferrari FF teljesítményét a Novitec Rosso.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Még nem készült fel a Ferrari FF új V12-esének igazi teljesítménynövelésével a Novitec Rosso, talán a helyet keresik az összkerékhajtás miatt zsúfolt motortérben a két mechanikus feltöltőnek, de azért addig is szolgál néhány extra lóerővel a kedves tulajdonosoknak.


Rögtön négy teljesítménylépcsőt is kínálnak a németek, a 660 lóerős, 6,3 literes V12-es teljesítményét első körben a motorvezérlés átprogramozásával 684 lóerőre növelik. Ha a kedves ügyfél ezek után még rozsdamentes acélból készített, csökkentett fojtású kipufogó-leömlőket is kér, 688 lóerőnek parancsolhat. A következő két lépcsőben ugyanezt a csomagot kínálják, csak még jobban kihegyezett programot írnak a vezérlőegységnek, 694 és 702 lóerő a maximális teljesítmény.

 

A hagyományos, hasmagasságot csökkentő sportrugókon kívül olyan hidraulikus felfüggesztés is kérhető, amelynél gombnyomásra 40 mm-rel emelkedik meg az első tengelynél a hasmagasság, megkönnyítve a fekvőrendőrök leküzdését. Kívül karbon spoilerek és hatalmas méretű felnik javítanak a Ferrari FF megjelenésén a Novitec Rosso tuning után.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Négyszer licitálnak rá a németek a Ferrari FF-re

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/21-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: BMW 218i Active Tourer, Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 All Mode 4x4, Nissan Qashqai 1.5 dCi
  • Vezettük: ©koda Fabia, Ford Mondeo, Mercedes B-osztály
  • Bemutató: Autótechnika és Automotive Hungary szakkiállítás, Renault Espace, a Milánói Motorkiállítás újdonságai
  • Tanácsadó: téli abroncsok

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
8 °C
2 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?