Négyszer licitálnak rá a németek a Ferrari FF-re

2012. június 20. (szerda)

Óvatosan, négy lépcsőben növeli 660-ról 702 lóerőre a Ferrari FF teljesítményét a Novitec Rosso.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Még nem készült fel a Ferrari FF új V12-esének igazi teljesítménynövelésével a Novitec Rosso, talán a helyet keresik az összkerékhajtás miatt zsúfolt motortérben a két mechanikus feltöltőnek, de azért addig is szolgál néhány extra lóerővel a kedves tulajdonosoknak.


Rögtön négy teljesítménylépcsőt is kínálnak a németek, a 660 lóerős, 6,3 literes V12-es teljesítményét első körben a motorvezérlés átprogramozásával 684 lóerőre növelik. Ha a kedves ügyfél ezek után még rozsdamentes acélból készített, csökkentett fojtású kipufogó-leömlőket is kér, 688 lóerőnek parancsolhat. A következő két lépcsőben ugyanezt a csomagot kínálják, csak még jobban kihegyezett programot írnak a vezérlőegységnek, 694 és 702 lóerő a maximális teljesítmény.

A hagyományos, hasmagasságot csökkentő sportrugókon kívül olyan hidraulikus felfüggesztés is kérhető, amelynél gombnyomásra 40 mm-rel emelkedik meg az első tengelynél a hasmagasság, megkönnyítve a fekvőrendőrök leküzdését. Kívül karbon spoilerek és hatalmas méretű felnik javítanak a Ferrari FF megjelenésén a Novitec Rosso tuning után.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Négyszer licitálnak rá a németek a Ferrari FF-re

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
30 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér