Négyszer licitálnak rá a németek a Ferrari FF-re

2012. június 20. (szerda)

Óvatosan, négy lépcsőben növeli 660-ról 702 lóerőre a Ferrari FF teljesítményét a Novitec Rosso.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Még nem készült fel a Ferrari FF új V12-esének igazi teljesítménynövelésével a Novitec Rosso, talán a helyet keresik az összkerékhajtás miatt zsúfolt motortérben a két mechanikus feltöltőnek, de azért addig is szolgál néhány extra lóerővel a kedves tulajdonosoknak.


Rögtön négy teljesítménylépcsőt is kínálnak a németek, a 660 lóerős, 6,3 literes V12-es teljesítményét első körben a motorvezérlés átprogramozásával 684 lóerőre növelik. Ha a kedves ügyfél ezek után még rozsdamentes acélból készített, csökkentett fojtású kipufogó-leömlőket is kér, 688 lóerőnek parancsolhat. A következő két lépcsőben ugyanezt a csomagot kínálják, csak még jobban kihegyezett programot írnak a vezérlőegységnek, 694 és 702 lóerő a maximális teljesítmény.

A hagyományos, hasmagasságot csökkentő sportrugókon kívül olyan hidraulikus felfüggesztés is kérhető, amelynél gombnyomásra 40 mm-rel emelkedik meg az első tengelynél a hasmagasság, megkönnyítve a fekvőrendőrök leküzdését. Kívül karbon spoilerek és hatalmas méretű felnik javítanak a Ferrari FF megjelenésén a Novitec Rosso tuning után.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Négyszer licitálnak rá a németek a Ferrari FF-re

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér