Nem csak a tetejétől megszabadított Citijet minivel kedveskedik a Skoda a Wörtherseetour látogatóinak, hanem a Yeti Xtreme elnevezésű autóját is megmutatja a nagyérdeműnek. Erről azt érdemes tudni, hogy igazából nem tudni, milyen felhasználásra szánja a gyár.

Az öblös kerékjáratokat megtöltő, a gyári könnyűfém felnikre szerelt hatalmas ballonos gumik arra utalnak, hogy terepjáróval van dolgunk, ennek azonban ellentmond, hogy nem nyúltak a széria összkerékhajtáshoz. Persze egy ideig az is elviszi az autót terepen, de igazából arra a pár másodpercre van kitalálva, ami aszfalton történő kanyarodáskor javítja a stabilitást azzal, hogy tehermentesíti az első kerekeket. Szóval van a kemény terepjárós külső megjelenés, meg egy pályaversenyautóra utaló belső tér.

Az első és hátsó sorban egyaránt két-két hatalmas kagylóülést találunk, amelyek ugyan jól tartják a testet, de terepen ennél sokkal többet érne mondjuk pár darab kapaszkodó. Versenypályán meg eleve vert helyzetben van az autó, hiszen a ballonos gumik miatt jobban fordul a sóderágyban, mint az ideális íven. Az 1,8 literes TFSI motorhoz (163 LE) és a hatfokozatú DSG váltóhoz se nyúltak az átépítés során, ami mondjuk elég a rendőrautóknak, de azért terepralira már kicsit karcsú.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!