Európai vásárlóknak készül a narancs-fekete, dízel X6 Európai vásárlóknak készül a narancs-fekete, dízel X6

Ha abból indulunk ki, hogy a tuning célja az autó egyedibbé/feltűnőbbé tétele, akkor nem nagyon sok alkotás tudja túlszárnyalni a Lumma legújabb BMW X6 átalakítását.

Ez egy színes kép, csak a felhasznált anyagok fekete-fehérek Ez egy színes kép, csak a felhasznált anyagok fekete-fehérek

A becsületes nevén Lumma CLR X 650 névre hallgató alkotásnál először is a fekete-narancs fényezés viszi be az első ütést, majd a kipufogó-macskaszemek összeállítása sorozza meg az ember gyomrát, de az igazán övön aluli csapást a motorháztető alatt dolgozó dízelmotor viszi be. Ez ugyanis arra utal, hogy ezt az autót bizony európai vásárlóknak szánják, ilyen harsány megjelenést mostanáig csak az arabok mertek bevállalni. Márpedig az arabok úgy vannak a gázolajjal, mint amerikai ember a fogyókúrával: a tévében már látott ilyesmit, és ezzel a maga részéről már le is van tudva a dolog.

Nem kímélték a gyári üléseket sem Nem kímélték a gyári üléseket sem

A Lumma tuningcég szakemberei a háromliteres, két turbós dízelmotor teljesítményét 345 lóerőre emelik, a beavatkozást követően 670 Nm-re emelkedik a maximális nyomaték. Ennek jó része egyébként elmegy arra, hogy a 22 colos felnikre szerelt, elöl 295/30, hátul 335/25-ös abroncsok gördülési ellenállást letudják, a maradékot meg az extra spoilerek emésztik fel.

Hátulról is összetéveszthetetlen látvány a Lumma BMW X6-osa Hátulról is összetéveszthetetlen látvány a Lumma BMW X6-osa