Megvágták a Fiat 500-ast

2012. augusztus 6. (hétfő)

A német G-Tech tuningcég a klasszikus fogások után most extrém karosszériatuningot készített.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A tuningcégek manapság meglehetősen egyszerűen dolgoznak. Műanyag kiegészítőket szerelnek a karosszériára, a program átírásával növelik a turbómotorok teljesítményét, és ha még akad némi pénz a megrendelő zsebében, akkor sportfutóművet is kínálnak. A G-Tech is kínálja mindezt, de egyedi kívánságok megvalósítására is vállalkozik.


Most mutatták be a G-Tech Sportster nevű autót, amely a Fiat 500-ason (egészen pontosan az Abarth 500-ason) alapul, és jó tíz centivel lejjebb került a teteje – megvágták a tetőoszlopokat, új szélvédőt és üvegeket készítettek. Nem keverendő a német átépítés a gyári Zagato-val, már csak azért sem, mert nem olyan arányos a végeredmény, de azzal ellentétben már megvásárolható az autó.

Mivel függőleges irányban elég szűkös a hely az utastérben, a kormány nem kerek, hanem lapos, fönt nyitott darab. Természetesen a cég által kínált teljesítménynöveléssel együtt adják az autót, a Sportster R-nél 224 lóerősre emelik az 1,4-es turbómotor teljesítményét, az RS-nél 250 lóerő a teljesítmény, és az igazán extrém átépítés – még folyamatban van a megvalósítás – az RST lesz 340 lóerővel! Egy másik módosításon szintén még kalapálnak egy keveset, valószínűleg a jövő évi szezon előtt prezentálják majd a G-Tech Speedster-t, amely egy teljesen tető nélküli Abarth 500-as lesz.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Megvágták a Fiat 500-ast

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 208, Seat Ibiza, Honda Civic Type-R, Toyota Avensis, Volkswagen Sharan
  • Volkswagen Buggy
  • Teszt: BMW 228i Cabrio, Mercedes-Benz CLA 200 CDI Shooting Brake, Fiat Dobló Panorama 1.6 Multijet, BMW R 1200 R
  • Szerviz: fékteljesítmény növelése
  • Használt autó vásárlói szokások

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
37 °C
19 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér