Nem mai darab a Nissan 370Z, de akkora a rajongótábora, hogy a gyár most elkészítette a továbbfejlesztett változatot. A Nissan Motorsport és az MA Motorsports nevű cégek közösen építették meg a Project Clubsport 23-ast egy 2012-es évjáratú kupé alapján.

Először is megszabadultak a 3,7 literes szívó V6-ostól, amelynek a helyére a VR30DDTT 3,0 literes biturbó V6-ost szerelték. Utóbbit szériaállapotában hagyták, ami azt jelenti, hogy 400 lóerőt szabadít a hátsó kerekekre. A legnagyobb munkát az erőforrás kézi váltóhoz kapcsolása okozta, új kuplungtárcsát, lendkereket és váltóház-harangot kellett készíteni, illetve az eredetileg csak automatikus váltóval párosított motort is meg kellett tanítani elektronikusan a kézi kapcsolású váltóval való együttműködésre. A hajtásláncban új elem még a Nismo GT LSD Pro-Carbon önzáró differenciálmű, amihez rögtön olajhűtőt is adnak.

Kis ellenállású szívósor, a rendszámtábla két oldalán kivezetett kipufogórendszer is újdonság még, a hűtőrendszer nagyobb kapacitású, és a szűk motortér miatt még a kormányszervo-olaj is kapott egy külön hűtőt. A fékrendszert Nismo betétekkel és fém fékcsövekkel fejlesztették tovább, az utastérben Sparco kagylóülések és kormánykerék jelentik a változást. A Nissan 370Z Project Clubsport 23 a SEMA kiállításra készített egyedi autó, de a gyár már dolgozik azon, hogy az új alkatrészeket – a motort a kézi váltóhoz csatlakoztató elemeket – a gyári tartozékok közé felvegye, ez még azonban némi fejlesztőmunkát igényel.