Mélyen a pénztárcájába kell nyúlnia annak az R8 tulajnak, aki a Sport Wheels tuning csomagjára vágyik Mélyen a pénztárcájába kell nyúlnia annak az R8 tulajnak, aki a Sport Wheels tuning csomagjára vágyik

Az Audi R8 vászontetős változata önmagában is elég exkluzív jármű, így annak tulajdonosa biztos nem zsíros kenyéren él a panellakásban. Ennek megfelelően elég bátran árazták be a cég által elkészített kiegészítők árát.

Az első lökhárító az új hűtőráccsal együtt 7799 euró, a fékhez hűtőlevegőt szállító csatornák ára 1259 euró, az első spoilertoldat 1799 euró, a hátsó lökhárítót 4799 euróért mérik, a diffúzor 3799 euró, a hátsó szárny 1990 euró. Ezek még akkor is igen húzós összegek, ha karbon alkatrészekről beszélünk, és a beszerelést is tartalmazzák. A teljesítményt 600 lóerőre emelő chiptuningot 1449 euróért mérik, igaz, csak a 4599 eurós sportkipufogóval együtt adják. Az elöl 20, hátul 21 colos etabeta felnikért, amelyekre Dunlop Sport Maxx GT abroncsokat szerelnek, 4599 eurót kérnek, a sportfutómű 7349 euró, míg kerámiafékeket 21 990 eurót számláznak.

Karbonból készülnek az új kiegészítők, és a beszerelés is benne van az árban. Még így is húzósak az árak... Karbonból készülnek az új kiegészítők, és a beszerelés is benne van az árban. Még így is húzósak az árak…

Mindez azt jelenti, hogy az Audi R8 Spyder újkori árának (158 100 euró) a feléért (61 431 euró) teszik egyedibbé az autót, vagy még érthetőbben: egy Audi TT RS Roadster árát kérik a karbon kiegészítőkért, a nagy felnikért és a kerámia fékért. Oké, hogy ebben az árkategóriában a pénz nem számít, de hogy ennyire?