A német Jonas Jensennek sikerült a terve, 1986-os évjáratú B2-es, azaz kocka 90-es Audija minden lelkes márkahívőt elvarázsol. Persze, hogy ezt elérhesse, nagyon sok munkát kellett a kocsiba fektetni. Miként majd minden ilyen történetben, itt is a kocsi teljes szétszerelésével kezdődött a sztori: a kasztnit teljesen felújították, majd újrafényezték az eredeti ticiánvörös színre. A külsőn csak néhány korhű változás történt, így nagyobb lökhárítók és küszöbidomok kerültek fel a 80-as évek stílusában. Feketére festették a fényszórók hátlapját, a tompított fényt pedig vetítőlencsés egység adja.

Audis tipográfiát követ a tuningcég felirata. A felpiszkált sorötös 350 lóerőt tud

De a lényeg talán nem is ez, hanem ami a lemezek alatt lapul. Az egy dolog, hogy a teljes utasteret megváltoztatták, most bézs bőr és Alcantara borítású Recaro ülések adják a berendezést. Ugyanezek a kárpitanyagok kerültek az ajtópanelekre, a kalaptartóra és a középkonzolra. Az öthengeres 90-es modellből kikerült az eredeti motor, a helyére egy S4-es turbós blokkját építették – persze azt sem gyári állapotában.

Szinte kötelező darab a BBS RS felni, a gumiméret a trendeket követi

A 20 szelepes turbómotort az Audiland Racing építette át, nagy KKK 24/7200-as turbót szereltek fel, átalakították a teljes szívó- és kipufogóoldalt, továbbá Wagner töltőlevegő-hűtőt építettek be. A motorvezérlést programozható VEMS egységgel oldották meg. A vitaminkúrára elég keményen utal az egyedi szelepfedél, amely a tuningcég nevét hirdeti. A váltó már hatfokozatú, a futómű pedig állítható H&R szett. A kocsihoz illenek a korhű BBS RS többrészes, 7,5×17 colos felnik, amelyekre a mai tuningvilág elvárása szerinti alulméretezett, 185/35-ös R17 gumiabroncsokat húztak.

Gyönyörű vonalak, klasszikus sziluett, és nem mellesleg csupán 950 kg a saját tömege. Az állítható futómű jóvoltából mély pozícióba ültetve pihenhet a 90-es