Nagyon szép autó a Jaguar E-Type, de műszakilag nem feltétlenül megbízható. Az utóbbi években úgy megszaladt az ára a típusnak, hogy a korábban kicsit mellőzött, kevésbé kecses megjelenésű Series 3 példányok kerültek a figyelem középpontjába. Az E-Type UK nevű műhely legújabb alkotásával azt akarja bebizonyítani, hogy igenis lehetséges használható autót faragni ezekből a gépekből is.

A 3000 munkaóra során nem egyszerűen csak felújították a V12-es motorral szerelt autót, hanem ahol lehet, modernizálták azt. Az eredetileg 5,3 literes, 254 SAE lóerőt tudó karburátoros motort 6,1 literesre növelték és benzinbefecskendezéssel látták el, amelynek eredményeként a keréken mérve 284 lóerő a teljesítmény. Megerősítették az ötfokozatú váltót, nagy teljesítményű a hűtőrendszer. Modern generátort használnak, mai darab a légkondicionáló, közvetlenebb áttételezésű kormányművet használnak, az első-hátsó felfüggesztés is állítható torziós rugókat kapott. A fékrendszer az AP Racing terméke, elöl 4 dugattyús nyergekkel.

A karosszérián megerősítették a küszöböket, a hatalmas méretű motorháztetőt, hogy az ne deformálódjon nagy sebességnél, teljesen LED-es fényszórókat építettek be.Rozsdamentes acélból készítették a lökhárítókat, a gyári keménytetőt hangszigeteléssel és Alcantara kárpittal egészítették ki. A modern, fűthető üléseket mélyebbre építették be, LED-es világítást használnak, és javítottak a zajszigetelésen is. Azt nem árulta el az E-Type UK, mennyi pénzt fizetett a megrendelő a 3000 munkaórás felújításért-modernizálásért, hiszen egyedi megállapodás alapján készülnek ezek az autók.