A gyár arról beszél, hogy igenis van jövője a 2,5 literes TFSI-nek, csak nem akar megérkezni az új Audi TT RS. Az Abt Sportsline megunta a várakozást, és a gyárilag elérhető legerősebb, 310 lóerős TTS alapján elkészítette a 370 lóerős teljesítményű változatot.

Ráadásul nagyon nem is kellett belenyúlni a gyári konstrukcióba, a motorvezérlő számítógép átprogramozásával növelték meg 60 lóerővel és 80 Nm-rel a 2,0 literes turbómotor teljesítményét. A 370 LE/460 Nm jól hangzik, de azt nem tudjuk, pontosan mennyivel lesz tőle fürgébb az összkerékhajtású Audi TT, mivel nem árulták el a megfelelő adatokat – a 310 lóerős gyári kivitel 4,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órás tempóra.

Az Abt Sportsline természetesen a motortuning mellett egyéb kiegészítőket is kínál az Audi TT-hez, például különféle – matt, gyöngyház vagy fémes hatású – fólia-bevonatot, 18-20 colos felniket, 4 végződéssel rendelkező kipufogórendszert, alcantara kárpitozást és a hasmagasságot elöl 35, hátul 30 mm-rel csökkentő sportrugókat is kínál. Meglepő módon az Abt Sportsline által TTS-tuning témában közreadott videóban 400 LE/480 Nm teljesítményről és 4,3 másodperces 100-as sprintről van szó, a sajtóanyagban ennél szolidabb számok szerepelnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!