Ilyen az, ha türelmetlen az AC Schnitzer

2016. február 25. (csütörtök)

A német tuningcég nem tudta kivárni az M2-es érkezését, ezért egy M235i teljesítményét növelte 570 lóerőre.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A BMW csak márciusban, tehát a Genfi Autószalon megnyitását követően kezdi forgalmazni az M2-es kupét, ezért a német AC Schnitzer tuningcég tulajdonképpen ugyanazt az utat járta be, mint maga az autógyár: egy M235i-t kezdett el átépíteni, amelynek az itt látható ACL2 lett az eredménye.


Ahogy az M GmbH, úgy az AC Schnitzer is az M3/M4 esetén használt 3,0 literes turbómotort építette a szériában adott 3,0 literes helyére, de a tuningcéget nem korlátozta a házon belüli rangsor fenntartásának igénye 370 lóerőre, hanem egészen 570 lóerőig elment. Egyelőre ez az egyedüli teljesítményadat, annyit közöltek még, hogy egy lóerő 2,54 kg-ot mozgat.

Teljesen átépítették a karosszériát, műanyag szélesítésekkel teremtettek helyet a sportfutóműnek és a 20 colos felniknek, hatalmas méretű hátsó szárny koronázza meg mindezt. A nagyobb leszorítóerő mellett még karbon-kerámia fékek is segítik a vezető dolgát. A BMW M235i-ből épített AC Schnitzer ACL2-esről a Genfi Autószalonon árulnak el többet.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ilyen az, ha türelmetlen az AC Schnitzer

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér