Hű de nagy feneket kerítettek a Fiat 500-asnak!

2016. február 18. (csütörtök)

Aki irtózik a légkondicionált utastértől, az napsütötte fedélzeten is utazhat a Castagna manufaktúra legújabb taxiján. Capri szigetére készült a Fiat 500L Living Tiberio.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az olasz Capri szigetén hagyományosan a tetejüktől megszabadított autókkal fuvarozzák a turistákat, a Castagna manufaktúra legújabb alkotásán azonban a változó kor igényeinek megfelelően nem skalpolja meg a Fiat 500L karosszériáját, hanem meghagyja az utastér feletti tetőt napvitorlával kiegészítve, így a légkondicionáló kellemes hűsét is élvezhetik az utasok. De azokkal se akartak kiszűrni, akik inkább a napfényen sütkéreznének, ezért bő fél méterrel megtoldották az egyébként is nagy méretű hátsóval rendelkező Fiat 500L befejezését, itt alakították ki a nyitott fedélzetet.
<hidetes>

Az 540 mm-es toldást teakfa padlóval látták el, és négy darab, nagy méretű kézipoggyászt is el lehet helyezni a rekeszekben úgy, hogy még az utasoknak is marad helye. De nem egyszerű személyszállító a Castagna Fiat 500L Living Tiberio nevű alkotás, annak a fedélzetén van egy 10 literes víztartály is, amelynek segítségével a strandról érkező utasok megmosakodhatnak, mielőtt a szállodájukba visszaindulnak.

Az alvázhoz acél toldásokat hegesztettek, míg a sárvédők toldása üvegszálas műanyagból készült. A kapaszkodókat rozsdamentes acélból állították össze, és rengeteg kiegészítő (dísz) LED lámpát is kapott a karosszéria, amelyek szintén a hajózás világából érkeznek.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hű de nagy feneket kerítettek a Fiat 500-asnak!

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér