Honda dolgozók építették a Civic Type R kombit

2016. március 8. (kedd)

A Swindonban dolgozók amatőr versenyistállójának munkatársai építették meg a Honda Civic Type R Tourer-t – kár reménykedni, nem tervezik a szériagyártást.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Synchro Motorsport nevű versenyistálló a Honda nagy-britanniai üzemének alkalmazottaiból áll, akik a gyár támogatásával indulnak különféle autókkal különféle versenysorozatokban. Most pedig olyat csináltak, amire valószínűleg csak ők képesek: megépítették a Type R Tourer-t.


Nem, sajnos a gyár nem kívánja sorozatgyártásban megvalósítani az itt látható autót, amelynek egy 2013-ban gyártott Civic Tourer karosszéria volt az alapja. A gyár jóvoltából jutottak hozzá a Civic Type R-hez, amelynek aztán a specifikus alkatrészeit a kombi karosszériába építették: A felfüggesztés, a spoilerek, a motor, a váltó és az első kagylóülések is pillanatok alatt átkerültek a kombiba.

A hátsó lökhárítóval és a kipufogórendszerrel volt igazán munka, mert ezeket meg kellett hosszabbítani. Amíg a karosszéria alatt húzódó csövek betoldása hamar megvolt, a lökhárító már komoly műanyagos munkát igényelt, mert a kombi rakodóperemét is meg kellett tartani, és helyet kellett szorítani a négy kipufogóvégződésnek. A Honda-szerelésben rutinos szakemberek gyári szintű minőségben építették meg a 306 lóerős kompakt kombit, ennek ellenére a japán autógyártó nem tervezi ennek sorozatgyártásban történő megvalósítását. Jövőre már itt van az új generáció, egyszerűen kifutottak az időből.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Honda dolgozók építették a Civic Type R kombit

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér