Hibridek helyett feltöltött V8-as – tovább él a Yo-Automobile

2016. február 2. (kedd)

Nem jött össze a hibridautó-gyártás, úgyhogy egyedi igények alapján építenek át sportkocsikat a Yo-Automobile műhelyében.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nagy fába a fejszéjét az orosz Yo-Automobile nevű cég, amely a semmiből akart rögtön egy, több kategóriát is lefedő hibridautó-választékkal megjelenni a piacon. Azonban túlságosan is optimista volt az üzleti terv, a villanymotoros hajtáslánc elkészítésén és néhány prototípus megépítésén nem jutott túl az egész projekt.


Azonban a cég tulajdonosa, az Onexim Csoport nem akarja veszni hagyni az összegyűjtött szakembergárdát, és a prototípus-építést végző emberek segítségével most épp egy exkluzív tuningcéget épít fel. Már az első autó is elkészült, az Onexim Csoport egyik igazgatójának saját Mercedes SL 55 AMG autóját építették át. Az itt látható fényképen kívül nincs információ az új tuningcégről azon kívül, hogy minden esetben egyedi megrendeléseket teljesítenek majd.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hibridek helyett feltöltött V8-as – tovább él a Yo-Automobile

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér