Kisméretű, erőteljes autók az Audi TT-k, így élvezet velük az autózás. Főképp a nagyobb teljesítményű verziókkal, mint például a cikkünkben szereplő 250 lóerős V6-ossal. A második generációs TT csúcsváltozata persze nem ez, hanem az RS volt, így a V6-os tulajdonosa úgy döntött, ahhoz teszi hasonlóvá a gépét. Kis kutatás után beszerezték a szükséges alkatrészeket, a nagyobb beömlőkkel ellátott első lökhárítót, a módosított hátsó elemet és a jó formájú küszöbidomokat.

Az RS alul vágott és jól formált, perforált bőrrel bevont kormánya. Fotó: Dombóvári Mihály Az RS alul vágott és jól formált, perforált bőrrel bevont kormánya. Fotó: Dombóvári Mihály

Játék a színekkel és diszkrét erőkúra

Minthogy az RS-hez való közelítést csak a TT-ben művelt elmék veszik észre, több feltűnést is kívántak, s minthogy a kocsi a pécsi O.CT Tuning műhelyében készült, ott javasolták a színváltást. A nagyon feltűnő, de mégis egyéni matt piros mellett döntöttek, már azért is, mert egy hölgyé autó.

A váltógomb is a jobban felszerelt típusfivérből származik A váltógomb is a jobban felszerelt típusfivérből származik

Tehát átfóliázták az autót, a pirossal jól mutat a fekete vagy a sötétszürke, ezen elv alapján az első koptatókat, a tükröket és a kis kiemelkedő hátsó spoilert valódi karbonszövettel vonták be. A szépen felvitt szövetet lakkozzák, ettől ilyen jó a kinézet. A sötét tónus kontrasztot ad a piroshoz, és ugyanilyen hatásosak a matt felület ellenpárját adó polírozott elemek – a tanksapka és a felnik. Utóbbiak gyári 19 colos Audi keréktárcsák, amelyekre 255/35-ös gumikat szereltek fel.

Ahol a teljesítmény születik: erősebb, mint gyári állapotban volt Ahol a teljesítmény születik: erősebb, mint gyári állapotban volt

Természetesen más változtatás is történt a futómű környékén, a KW-csoporthoz tartozó amerikai ST állítható felfüggesztéskészletét szerelték a sportkocsi alá. A fotózáskor nem volt teljesen lecsavarva, mivel napi használatú az autó. Motorikusan 20 lóerővel lett izmosabb a TT, a növekményt sportkipufogó-rendszerrel érték el, mivel a nagy hengerűrtartalmú motorok jól reagálnak a szívási, kipufogási ellenállás csökkentésére. Máshoz nem nyúltak a motortérben, így is csupán 2 lóerővel gyengébb, mint az egykori TTS.

Az ülések oldaltámaszait sötétbarna bőrbetétekkel erősítették meg Az ülések oldaltámaszait sötétbarna bőrbetétekkel erősítették meg

Az utastérben szintén a későbbi TT csúcsverzióból származó holmikat találunk. Ilyen a kormánykerék és a váltógomb. Emellett a vajbőr üléskárpitokon módosítottak sötétbarna betétek bevarrásával, amivel megerősítették a legjobban kopó pontokat az utastérben.

Igazi sportautóként hasal az úton a TT. Ebben a sportfutómű is segíti Igazi sportautóként hasal az úton a TT. Ebben a sportfutómű is segíti

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!