Kívülről nem nyúlnak az autóhoz, azt a tulajdonosra bízzák Kívülről nem nyúlnak az autóhoz, azt a tulajdonosra bízzák

A lökettérfogatot csak lökettérfogattal lehet helyettesíteni, és nem árt, ha az ember rögtön két kompresszort is szerel a motorra. Valahogy így van ezzel a német G Power tuningcég, amely most a mindössze 150 példányban készült, gyárilag legkeményebb BMW M3-ast, a GTS-t vette kezelésbe.

A 4,4 literes blokk lökettérfogatát tíz százalékkal növelték meg, kovácsolt dugattyúkat építettek be, és szokás szerint hengersoronként egy darab G feltöltőt szereltek a motorra. Az eredmény 720 lóerőre növelt teljesítmény. Ezen kívül nem nagyon közöltek más adatot, minden bizonnyal arra számítanak, hogy ai megengedhet magának egy BMW M3 GTS-t, azt nem érdekli, mennyibe kerül a motortuning.

Teljesen lecsupaszítják a blokkot, és lényegében új motort gyártanak az autóhoz Teljesen lecsupaszítják a blokkot, és lényegében új motort gyártanak az autóhoz