A tuningszakmai körökben ismert Sven Schulz beszállt a szervező csapatba: a neve ismert lehet a Tuning World Bodensee környékéről, valamint ő az, aki 2010-ben elindította a My Car Show-t, amelyből kinőtt Európa jelenleg leghangsúlyosabb tuningautós szépségversenye, a European Tuning Showdown (ETS). Minthogy ez utóbbi elsősorban a magánépítésekről szól, sejthető, hogy az esseni tematikát milyen irányba igazította.

A 10 nap alatt 360 000 látogató zarándokolt ki a show-ra, hogy a több mint 500 kiállító produktumát megtekintse. A 18 csarnok adta 110 000 m2-es területen jelentősen megnőtt az egyedi építésű autók száma, amelyek a Tuning Xperience gyűjtőhalmazba kerültek. Nagy volt a csáberő a tulajdonosoknak, hiszen a jelenlét az ETS-versenyen is számít.

Finoman átépítették a VW T1-est! A platóssá alakított kisbusz továbbra is hátul hordja a motorját, habár kicsit erősebbet az eredetinél: egy Rolls-Royce sugárhajtóművet!
Fotó: EMS
Szélesek és laposak, fiatalok és youngtimerek is voltak a több mint 200 magánautó között
A Gymkhana-előadáson az autók között a japán modellek erős jelenléte volt a jellemző
A driftverseny legerősebb indulója egy 1000 lovas Mercedes-Benz Axor volt
A motorkerékpárok kedvelőinek triálgépek tartottak bemutatót
A Ford az új versenyautójukat, a GT-t is porondra tolta
Alaposan átépített Ford kupé a 40-es évekből
Világpremier: Ford Ranger Great Barrier Reef Beach Patrol. Hosszú név és látványos fellépés
Spirit Runner névre hallgat az 1974-es Chevy Monte Carlo, amely ma lowriderként tengeti életét
A klasszikus DTM-autók standja nagyon sok látogatót vonzott
A német tuningszövetség TUNE IT! SAFE! (tuningolj biztonságosan) programjának aktuális zászlóvivője egy Wolf Racing által felkészített Ford Mustang 5.0 V8 Fastback lett

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!