Extrém alacsony vagy nagyon magas tud lenni a Clubdoor légrugós felfüggesztése Extrém alacsony vagy nagyon magas tud lenni a Clubdoor légrugós felfüggesztése

A Schmidt Revolution cég legújabb alkotása Mini Clubdoor, amely 163 lóerős autóként kezdte az életét még 2010 márciusában. A karosszériához nem nyúltak, hiszen a gyári John Cooper Works spoilerek miatt már eleve dobtak rajta.

Új xenon fényszórókat, matt kék fólia bevonatot és a Schmidt Cirrus felnijeit kapott az autó, és természetesen a motorba is belepiszkáltak, aminek 200 lóerőre emelkedett a teljesítménye. A legfontosabb változás azonban az új airride futómű, aminek segítségével a gyári állapothoz képest gombnyomásra 40 mm-rel lehet növelni vagy 60 mm-rel lehet csökkenteni a hasmagasságot. A Mini Clubdoor tehát egymagában lehet porig ültetett sportkocsi és magasan utazó szabadidő-autó.

Matt kék fólia és 18 colos felni teszi különlegessé a Clubmant Matt kék fólia és 18 colos felni teszi különlegessé a Clubmant