Az i8-as hibrid már alapból is igen különleges jármű, és a BMW valamiért úgy véli, hogy nincs szükség arra, hogy a kedves ügyfél még egyedibb autót állítson össze magának. Nemhogy Individual vagy M Sport/M Performance alkatrészek, de még gyári tartozékok sincsenek az autóhoz, egyedül az extralista és az előre összeállított lehetőségekből választhatnak az ügyfelek.

Itt jönnek a képbe a tuningcégek, amelyek közül az AC Schnitzer az egyedi megjelenésre vágyó i8 tulajdonosok igényeit próbálja kielégíteni. A nagyobb teljesítményre vágyóknak máshol kell keresgélniük, mert az aacheni cég nem nyúl a hibrid hajtáshoz. Talán még tesztelik a módosításokat? Vagy a BMW nem engedte, hogy hozzányúljanak a bonyolult hajtáshoz? Nem tudjuk.

A kedves ügyfél ültetést is kérhet autójához, elöl 25, hátul 20 mm-rel kerül lejjebb a karosszéria. Szintén a futómű átalakításához tartozik a 21 colos kovácsol alumínium felnikészlet, amelyek összesen 4,4 kg-mal könnyebbek a gyári keréktárcsáknál. Ez a súlyelőny azonban rögtön eltűnik a nagyobb méretű – és sokkal szélesebb – elöl 245/35, hátul 285/30-as abroncsok alkalmazása által.

A karosszériakészlet lakkozott karbon légterelőkből, küszöbborításból áll össze, a belső térben elérhető egyedüli változásként alumíniumból készített pedálokat és lábtámaszt valamint velúr szőnyegeket kínál az AC Schnitzer a BMW i8-ashoz. Ez is valami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!