Az MTM legújabb dobása: hibriddé tuningolta a VW Transportert

2016. február 29. (hétfő)

Az MTM tuningcég a belső égésű motor teljesítménynövelése mellett két kerékagy-villanymotorral tesi teljessé a VW T6-átalakítását.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem ez az első eset, hogy egyszerre több motor egy Volkswagen Transporterben, de eddig általában belső égésű motorból hordott kettőt a kisbusz: elöl a hétköznapokon a gyári turbódízel hajtott, hétvégén meg a csomagtér helyére szerelt Porsche boxert élvezte a tulaj. Az MTM azonban most kevésbé radikális, de annál hasznosabb átépítést készített: kerékagy-villanymotorokkal látta el a hátsó tengelyt. Ezzel egyfelől dízel-elektromos hibrid hajtású lett a Transporter, másfelől virtuális összkerékhajtást is kapott.


Természetesen az MTM tuningcég nem hagyta érintetlenül a kocsi orrában dolgozó 2,0 literes, biturbó dízelt, annak a teljesítményét 240 lóerőre növelték. Ehhez jönnek a hátul oldalanként elhelyezett 21 lóerős villanymotorok, így 282 lóerő a rendszerteljesítmény, de ennél sokkal döbbenetesebb érték a rendszernyomaték: 1100 Nm – azt nem részletezték, az egyes motorok mennyivel járulnak hozzá ehhez. Ennek a hatalmas nyomatéknak csak rövid ideig örülhet a sofőr, az egyelőre meg nem nevezett kapacitású akkumulátor töltöttségétől függ, meddig képes ezt nyújtani az MTM Volkswagen T6 E-Motion hibrid. A 100 km/h-s sebességet 8,2 másodperc alatt téri el a nagy méretű egyterű, a csúcssebessége 215 km/h, és noha a megjelenést nem változtatják meg, nagy teljesítményű Brembo fékrendszert kap. A hibrid T6-osért 51 920 eurót kér az MTM.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az MTM legújabb dobása: hibriddé tuningolta a VW Transportert

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér