Az első, biturbó Aventador – 1200 lóerővel

2012. június 6. (szerda)

Az Underground Racing nevű cég készítette el a leggyorsabban a Lamborghini Aventador extrém-tunigot.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A Lamborghini tényleg teljesen új autót készített az Aventadorral, nem csak a karosszériát változtatta meg, de nyugdíjazta az egyébként kezdettől fogva használt V12-est is. Több tuningcég is keze közé kaparintott már egy-egy példányt, de elsőként az Underground Racing végzett a munkával.


A két turbófeltöltő és néhány egyéb módosítás hatására a gyárilag 700 lóerős teljesítmény 1200 (!) lóerőre emelkedik, ami természetesen jótékonyan hat a menetteljesítményekre is. A 96 km/órás tempót például 2,2 másodperc alatt futja meg a biturbó Aventador. Ne feledjük, rendszámos, közúton használható autóról beszélünk.

 

A tuningolók elmondása szerint egyébként az olaszok mindent megtettek azért, hogy ne nagyon lehessen módosítani a technikát, de ők sikeresen túltették magukat a fennakadásokon. Ám legyen.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az első, biturbó Aventador – 1200 lóerővel

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/21-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: BMW 218i Active Tourer, Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 All Mode 4x4, Nissan Qashqai 1.5 dCi
  • Vezettük: ©koda Fabia, Ford Mondeo, Mercedes B-osztály
  • Bemutató: Autótechnika és Automotive Hungary szakkiállítás, Renault Espace, a Milánói Motorkiállítás újdonságai
  • Tanácsadó: téli abroncsok

Időjárás

Budapest

szitálás
1 °C
-1 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?