Az első, biturbó Aventador – 1200 lóerővel

2012. június 6. (szerda)

Az Underground Racing nevű cég készítette el a leggyorsabban a Lamborghini Aventador extrém-tunigot.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Lamborghini tényleg teljesen új autót készített az Aventadorral, nem csak a karosszériát változtatta meg, de nyugdíjazta az egyébként kezdettől fogva használt V12-est is. Több tuningcég is keze közé kaparintott már egy-egy példányt, de elsőként az Underground Racing végzett a munkával.


A két turbófeltöltő és néhány egyéb módosítás hatására a gyárilag 700 lóerős teljesítmény 1200 (!) lóerőre emelkedik, ami természetesen jótékonyan hat a menetteljesítményekre is. A 96 km/órás tempót például 2,2 másodperc alatt futja meg a biturbó Aventador. Ne feledjük, rendszámos, közúton használható autóról beszélünk.

A tuningolók elmondása szerint egyébként az olaszok mindent megtettek azért, hogy ne nagyon lehessen módosítani a technikát, de ők sikeresen túltették magukat a fennakadásokon. Ám legyen.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az első, biturbó Aventador – 1200 lóerővel

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
25 °C
16 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér