Amerikai tuningcég valósítja meg azt a kupét, amiről a BMW csak álmodik. Vagy mégse?

2015. december 30. (szerda)

Nem létező Miami címe van a detroiti tuningcégnek, ellentmondásos teljesítményadatok – úgy tűnik, a Mamba GT3 túlságosan szép ahhoz, hogy igaz legyen.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A híradások szerint a detroiti Hoffy Automobiles nevű tuningcég döntött úgy, hogy megvalósítja azt a kupét, amiről a BMW tervezői csak álmodni mernek – a 3.0 CSL Hommage nevű tanulmányon látott sárvédő-megoldásokat ötvözik versenyautós elemekkel egy BMW M4-es kupé alapján, az eredményt pedig Mamba GT3 néven kínálják majd.


Apró szépséghiba a dologban, hogy a neten nem sikerült nyomára bukkanni a Hoffy Automobiles nevű tuningcégnek, a projekt weboldalán (amelynek 2016-os indulást ígérnek) szereplő postacím pedig a valóságban nem létezik – a floridai Miami-ben található utca/házszámhoz nem stimmel az ott szereplő irányítószám. Szóval annak ellenére, hogy állítólag már meg is kezdték a munkát egy ügyfél autóján, valójában csak egy virtuális tervet látunk, a vízjelek alapján a grafikákat készítő Carbron Design Group facebook oldalán 2013-as az utolsó bejegyzés...

Egyébként a Mamba GT3-ról hogy februárban közölnek újabb információkat, és onnantól kezdve várnak majd megrendelőket, szóval a remény hal meg utoljára. A gyári karosszériát karbon-kerámia (?) elemek segítségével építik át, a 3,0 literes turbómotor teljesítményét 710 lóerőre növelik, a nyomaték bő 10 százalékkal emelkedik – a teljesítmény 67 százalékos növeléséhez képest ez egy kicsit karcsúnak tűnik -, ami 3,1 másodperces 0-96 km/h-s sprintet és 338 km/h-s csúcssebességet tesz lehetővé. Mármint papíron, egyelőre még az se biztos, hogy lesz valami a Mamba GT3-asból.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Amerikai tuningcég valósítja meg azt a kupét, amiről a BMW csak álmodik. Vagy mégse?

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér