A karosszériához nem nyúltak az ABT mérnökei, hiszen az Audi RS3-as megjelenése már alaphelyzetben is elég sportos, arról nem is beszélve, hogy már gyárilag is karbon első sárvédőkkel szerelik az autót.

A mérnökök inkább a 2,5 literes, soros öthengeres turbómotorra koncentráltak, aminek 470 lóerős teljesítmény és 630 Nm-es nyomaték lett az eredménye. Mivel a dupla kuplungos váltóhoz nem nyúltak, az autó végsebessége nem változott annyit, amit a teljesítménynövekedés miatt elvárnánk, de a 285 km/órás tempó azért így is szép. Az ABT által elvégzett mérések szerint a szabványos fogyasztás nem emelkedett a 340 lóerős szériaváltozathoz képest.

19 colos felniket ajánl az ABT az Audi RS3-ashoz - a gyárihoz haosnlóan elöl szélesebb abroncsokkal 19 colos felniket ajánl az ABT az Audi RS3-ashoz – a gyárihoz haosnlóan elöl szélesebb abroncsokkal

Az autóhoz egyébként a 19 colos felnijeit ajánlja a tuningcég, amelyekre a gyárival megegyező módon tengelyenként eltérő méretű abroncsokat szerelnek. Elöl 255/30, hátul 225/35-ös abroncsokon gördül az ABT Audi RS3.

A karosszériához nem nyúltak, azonban a kipufogórendszert lecserélték A karosszériához nem nyúltak, azonban a kipufogórendszert lecserélték