Hivatalosan Nardo-szürke névre hallgat a fényezés, a szlengben ez fegyverszürkét jelent

Manapság bizony nagy divatja van a klasszikus autóknak. A járművek különlegességét a beszerzési áruk mellett emeli, hogy ritkák, nehezen hozzáférhetők, munka és szerencse kell a fellelésükhöz, s pláne a profi rendbehozatalukhoz. Az ilyen igényeket is meglovagolják a különböző szakműhelyek, mint például a Porsche modellekre specializálódott dp motorsport. A berlini céget még 1973-ban alapította Ekkehard Zimmermann, ám mára a fia, Patrick kezében van az irányítás.

Legutóbbi művük egy 911-es Speedster. A tuningcég egy 1989-ben gyártott Porsche 911 Targa 3.2-es modellt szerzett be, amelyet még 1990-ben építettek át és került vissza Németországba. Ehhez tették hozzá a magukét, a Carrera modellekhez fejlesztett szélesítőkészletet, amelynek részei a sárvédők, az új lökhárítók és a küszöbidomok. A módosítások után Nardo-szürkére fényezték a karosszériát, míg az eredetileg krómozott kiegészítőket – még a jelvényt is – sötétszürkére fújták.

A jobb kiállás és a futóműfejlesztés érdekében KW sportfutómű-készletet szereltek az autó alá, valamint H&R nyomtávszélesítőket és stabilizátorokat vetettek be. A 3,2 literes boxermotor eredeti teljesítménye 218 lóerő volt, de a Schrick sportvezérműtengelyek beszerelésével, nagyobb szívószelepek alkalmazásával és új kipufogóval ezt 260 lóerőre emelték. A keréktárcsák kapcsán maradtak a klasszikus formánál és méretnél: 9×16 colos felnik 245/45-ös gumikkal.

Az utastérben is tetten érhető a csapat tevékenysége. Mindent felújítottak, még a csomagtartó szőnyegezését is. Gyönyörű a klasszikus, 3 küllős sportkormány a hímzett alcantara huzattal.

Phantom Speedster a név a motorszellőzőnél, a kipufogó érces hangot sejtet