Anno a Porsche mindössze két darab Speedstert épített a 993-as sorozathoz tartozó 911-esből, 1995-ben egy sötétzöld színű példányt Ferdinand Alexander Porsche 60. születésnapjára, illetve Jerry Seinfeld ezüst színű kabriójából készített utólag Speedstert az Exclusive műhely. Most a gyárral semmiféle kapcsolatot nem ápoló, de ennek termékeire specializálódott kaliforniai Gunther Werks tuningcég jelentette be, hogy 25 példányt épít az általa megálmodott 911 (993) Speedsterből.

A kiindulási alapot a 911 (993) kabrió jelenti, amelynek a karosszériáját teljesen lecsupaszítják és szükség szerint javítják, majd extra merevítéseket építenek bele, például a hátsó üléseket borító karbonból sütött burkolat alatti teret is kitölti a bukókeret. Erre leginkább azért van szükség, mert a gyárinál sokkal erősebb motort használnak. Csökkentik a szélvédő méretét, de extraként akár el is hagyják azt – ilyenkor nem kapja meg az ügyfél a vászontetőt -, a belső karbon burkolatokat úgy alakították ki, hogy azok megkönnyítsék a karbantartást.

Az alacsonyabb (vagy nem létező) szélvédő miatt a gyárinál mélyebb üléspozíciót biztosít a karbon kagylóülés, amely ötpontos öv használatát is lehetővé teszi, az utastér akár teljesen vízálló is lehet – mivel Kaliforniában ez nem feltétlenül szempont, ezért felárat kell fizetni. Az ügyfelek többféle kovácsolt alumíniumfelni közül választhatnak, de legjobban a rugózatlan tömeget csökkentő, ötküllős Fuchs-felni megjelenésű központi kerékanyás darabot ajánlják.

A 4,0 literes, léghűtéses boxermotor a Rothsport Racingtől érkezik, és amíg a kupékba 435 LE/454 Nm-rel kerül, addig a Speedsternél az újraprogramozott vezérlőelektronikával és az új kipufogórendszerrel még ennél is erősebb lesz. A kipufogó-végződéseket egyébként Iconel ötvözetből, 3D-nyomtatással készítik el. A Gunther Werks nem árulta el, mennyi pénzt kér a 911 (993) Speedster átépítéséért, de a kupéért 525 000 dollárt kérnek, a nyitott változat ennél biztos drágább.