Nagyon tartott attól a BMW, hogy a kisebb méretű és könnyebb M2-es sok vásárlót csábítana el az M4-es kupétól, ezért csak félig kapta meg a nagytestvér motorját az előbbi. Ezen segít most a dÄHLer tuningcég, amely az M3/M4-esben szolgáló S55-ös kódú soros hathengerest építi az M2 orrába.

Ráadásul a motorcsere előtt még alaposan átépítik az M-es blokkot, amelynek végén a 2979 köbcentis biturbó teljesítménye 540 LE/730 Nm-re növekedik. Ez még nem kihegyezett motor, a maximális nyomaték a 2900-4900/perc fordulatszám-tartományban mérhető, az Euro-6-os előírásokat is teljesíti az autó, szóval nincs akadálya a forgalomba helyezésnek az Unióban és Svájcban.

Olyan állítható felfüggesztést kínál az autóhoz a dÄHLer, amelynél a keménységet és az ültetés mértékét is külön-külön lehet szabályozni. Az első tengelyre 40 centis féktárcsákat és azokat szorító, 8 dugattyús féknyergeket is kínálnak, a megfelelő hangról egyedi rozsdamentes acél kipufogórendszer gondoskodik. Ahhoz, hogy versenypályán is jó formát mutasson az autó, szolid, de mérhetően nagyobb leszorító-erőt generáló spoilereket is lehet kérni, nem is beszélve az elöl 9, hátul 10,5 col széles, 20 vagy 21 col átmérőjű felnikészletekről.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!