A német Posaidon tuningcég motortuningra specializálta magát, az egyszerű chiptuningtól kezdve a teljes átépítésig minden megtalálható a palettáján. Vegyük például az aktuális Mercedes-AMG E 63 S típust, amelynek gyárilag se kell szerénykednie a 612 lóerős/850 Nm-es, 4,0 literes V8-as biturbó motorjával. Ebből egyszerű chiptuninggal 707 lóerőt és 1000 Nm-t hoz ki a Posaidon, és ehhez még extra vezérlőegység se kell, egyszerűen csak a gyári programot írják felül.

A következő lépcsőfok már 830 LE/1100 Nm, amihez új turbókat, leömlőt és sportkatalizátort is beépítenek, az így motorizált kombi E-osztály 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra és 350 km/óra a csúcssebessége. A következő lépcsőfok a 880 lóerő/1200 Nm, aminek eléréséhez már golyóscsapágyas turbófeltöltőket építenek be, ennél 3,1 másodpercig tart a 100-as sprint és meghaladja a 350 km/órát a csúcs. A maximumot a 940 LE/1278 Nm-es tuning jelenti, amihez már a szelepfészkeket is átalakítják és metanolbefecskendezést is adnak. Nem véletlen, hogy a Posaidon tuningcég a teljesítménynövelés mellett radar-előjelzőket is forgalmaz…