1972-es köntösbe csomagolták a karbon-Porschét

2016. március 22. (kedd)

Mindössze 1195 kg-mal kell megküzdenie a 300 lóerőnek, légkondi és légzsák is került még az 1972-ben született Porsche 911-esbe a Kaege jóvoltából.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Annak köszönhetően, hogy a Porsche hosszú évtizedekig csak frissítette a 911-es típusát, meglehetősen könnyű a korai autók teljesítményének-tudásának növelése akár évtizedekkel korszerűbb részegységek beszerelésével – ráadásul a fizetőképes kereslet is megvan. Most épp a német Kaege készített egy ilyen restomod-példányt egy 1972-es karosszériát alapul véve.


A léghűtéses 911-es utolsó szériájából, a 993-asból származik a 3,6 literes hathengeres boxer, amelynek a teljesítményét 300 lóerőre növelték. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású, ezzel együtt rögtön többlengőkaros felfüggesztés is került a kocsi alá. A karosszéria vázszerkezetét megerősítették, a modern hossztartók alkalmazása miatt még vezető- és utasoldali légzsákot is beépítettek.

A leszerelhető karosszériaelemeket karbonból sütött darabokkal helyettesítették, így annak ellenére, hogy még légkondicionálót is kapott az autó, a saját tömeg mindössze 1195 kg. A fényszóró Osram gyártmányú teljesen LED-es darab, a régies megjelenésű, de új gyártású Fuchs felnikre Michelin abroncsokat szerelnek, körben hűtött tárcsafékek lassítanak. Az utastérben a bőrkárpit mellett még a Becker rádió érdemel említést, amely a klasszikus megjelenést navigációs rendszerrel párosítja.

A Kaege nem árulta el, mennyibe kerül ez a teljes körű átépítés, de ebben benne van az is, hogy minden tekintetben a megrendelő kívánságait teljesítik, szóval nem készül majd két egyforma darab a klasszikus megjelenésű, de modern technikájú Porsche 911-esből.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
1972-es köntösbe csomagolták a karbon-Porschét

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér