A Specialty Vehicle Engineering nevű cég tavaly támasztotta fel a hetvenes években legendás nevet szerzett Yenko Camaro-t egy 800 lóerős kupéval, idén már 1000 lóerőnél tartanak. A hivatalosan 2018 Yenko/SC® Supercharged 1000HP Stage II Camaro névre hallgató autóból mindössze 25 példányt készítenek.

Az LT-1-es V8-as új főtengelyt, dugattyúkat kap, a lökettérfogata 6,2-ről 6,8 literre növekszik, lecserélik a kompresszort is, nagyobb szállítási kapacitású üzemanyagrendszert kap, egyedi rozsdamentes acél kipufogórendszerrel (a katalizátorok a csomagtér alatt helyezkednek el), a teljesítmény 1000 LE/1185 Nm. Csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval kínálják az autót, a futóműben új az önzáró differenciálmű, a szilentek, a rugók és a stabilizátorok, de megtartják a gyári elektronikus vezérlésű lengéscsillapítókat. Brembo fékrendszer lassít, elöl 37, hátul 34 cm átmérőjű tárcsákkal. A 20 colos felnikre Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat szerelnek elöl 295/30, hátul 305/30 méretben.

Az utastérben Recaro kagylóülések jelentik a legnagyobb változást, egyébként rengeteg a jelvény és varrott dísz mindenfelé, a karosszéria külsején is egyedi matricák és jelvények jelzik az autó különlegességét. Az ügyfeleknek túlságosan sok egyedi igénye nem lehet, a karosszéria, a matricák, a féknyergek és a kompresszor színét választhatják ki, egyébként ugyanazt az autót kapják.