Megnyugtató csend, kényelmes fotel finom bőrhuzattal és gyengéd hátmasszázs. Isten hozta önöket a világ első, kerekekre szerelt és motorizált szanatóriumában, a Mercedes–Benz S 500-asban! Kérnek egy kezelést?
Category
Teszt
Teszt
Peugeot 407 2.2 HDi
A franciák szerint két kicsi többet ér egy nagynál – legalábbis ami a turbófeltöltőt illeti. A PSA és a Ford legutóbbi, közös fejlesztésű turbódízel motorját, a 2,2 literes négyhengeres biturbót a 407-esben próbáltuk ki.
Teszt
Toyota Avensis 2007: feljebb lépett
Három év után megújult a Toyota európai zászlóshajója, az Avensis. A minőségéről elhíresült, kategóriájában etalonnak számító modell csak annyit frissült, amennyi ahhoz kell, hogy továbbra is szegmensének egyik legkedveltebb tagja maradhasson.
Teszt
Audi A4 2.0 TDI Multitronic és A4 Cabrio 3.0 V6 TDI quattro S-Line
Napjainkban a gondtalan, kényelmes autózás két fő kelléke a nagy hatótávolságot eredményező korszerű turbódízel motor és az automata sebességváltó. Az Audi palettáján többet is találunk mindkettőből – tesztünkben a fokozatmentes nyomatékelosztóval felszerelt, 140 lóerős limuzint és a Tiptronic egységgel társított, 233 paripát mozgósító V6-os gázolajost vizsgáltuk. Utóbbi kabrió kivitelben, látványos S-Line optikai csomaggal érkezett szerkesztőségünkhöz.
Teszt
Lexus GS 450h
A Lexus GS 450h a világ első orrmotoros, hátsókerék-hajtású hibrid luxuslimuzinja. Mi már vezettük a jövő hírnökét, a Toyota konszern harmadik, eddigi legerősebb és leggyorsabb hibridautóját!
Teszt
Teszt: Honda Deauville NT 700V
Az 1998-ban piacra dobott Honda Deauville abszolút egyedinek számít a motorkerékpárok között, sőt, két ok miatt is unikum. Egyfelől a túramotor szegmensben ez az egyetlen középkategóriás gép, másrészről ez az egyetlen motor, amely egyesíti magában a túramotorok és az óriásrobogók legjobb tulajdonságait.
Teszt
Saab 9-3 SportCombi 1.8t Vector
A 9-3 a ma kapható prémium sportkombik között viszonylag friss modell. Az új fejlesztés és a kilencmilliós alapár okán pedig akkor is sokat várnánk el egy autótól, ha történetesen nem Saab emblémája virítana az orrán. A léc tehát magasra került, s a Saab sajnos leverte.
Teszt
Volkswagen Golf GT 1.4 TSI: Húúúúúúzóerő!
Ahhoz képest, hogy csak 1,4-es, fantasztikusan húz ez a Golf! Duplafeltöltős motorja ráadásul halkan jár, és nem is fogyaszt sokat. A magas műszaki színvonalnak természetesen meg kell fizetni az árát, de ennek fejében korrekt futóművet és egész jó komfortot is kap a vevő.
Teszt
Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 16V Active
Nevének egyik tagja a kisautók élmezőnyébe sorolja, a másik azt sejteti, többre hivatott azoknál. Méretében és árában szintén két világ között tipródik a Fiat újonca, az igazi kérdés azonban az, hogy a képességei hova sorolják be: óriás lesz-e a törpék között? Vagy fordítva?
Teszt
BMW X3 3.0d – Akadályfutás
A szabadidő-autóknak elsősorban a kényelmes utazómasina szerepében kell sikeresen helytállniuk. Háromezres dízelmotorjával a BMW X3 ennek kitűnően megfelel. Néha azonban - ahogyan esetünkben is - úgy hozza a sors, hogy váratlan akadályokat kell leküzdeni. Ilyenkor a terepjáró képesség is jól jön.