Az Opeltől származó, 2,0 literes, 160 lóerős gázolajos igen fickós, bár hidegen a hangja kissé nyers, ám üzemmelegen minimálisra mérséklődik. A takarékosságot a korán kiaknázható magas nyomaték (350 Nm 1750/perctől) és a jól áttételezett váltó is segíti.

Autópályán 130-nál körülbelül 2100-as fordulaton dolgozik a főtengely, így némi odafigyeléssel sikerült az átlagfogyasztást 5,1 l/100 kilométerre tornászni. Az óriási, 73 literes tartály tükrében tehát egy tankolással akár 1400 km is megtehető!

Az ülések lapja rövid, s az oldaltartás is gyenge. Az érintőképernyő mögött nagy rekesz található Az ülések lapja rövid, s az oldaltartás is gyenge. Az érintőképernyő mögött nagy rekesz található

A Malibu formája merész, amolyan amerikaias életérzést csempész a szürke hétköznapokba, a tesztautó padlizsánlila fényezése (140 000 Ft) pedig egyenesen telitalálat. Nem úgy a futómű, mely durva ütésekkel nyugtázza a kátyúkat és a keresztbordákat – egy picivel több komfort elvárható lenne! A kabin szellős, a műszerfal áttekinthetősége jó, a Bluetooth-os kihangosító könnyedén kezelhető, a navigátor (300 000 Ft) mögött pedig mély rekesz lapul. A jókora érintőképernyő kezelésekor sokat kell várni az egyes menüpontok betöltésére, hátra pedig nem jutott szellőzőrostély, ezekért fekete pont jár.

A támlák dönthetők, a nyílás elég kicsi A támlák dönthetők, a nyílás elég kicsi

Amúgy a második sorban bődületes a tér, ahogy a csomagtartó (545 l) is kényeztetően szellős. Nagyvonalú a felszereltség, 8,4 millióért cserében ülésfűtés, elektromos kézifék, tempomat, esőérzékelő, kétzónás klíma, 18 colos felnik, tolatóradar, xenonfény és bőrkárpitozás is dukál.

Tágas a második sor Tágas a második sor

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!