A jókora, 4921 mm hosszúságú kasztni belseje elképesztően tágas, itt szó sem lehet helyszűkéről, még a harmadik sorban is elfér két átlagos termetű felnőtt. Sok apróságot képes elnyelni a tetőgerincen végigfutó tárolórendszer, az utasoknak pedig mindenhol saját szellőzőrostélyok szolgáltatják a levegőt.

A középső ülések egyenként tologathatók, dönthetők, támlájuk billenthető, bővítéskor sík padlót és 308-2325 literes bendőt kapunk.

A Galaxy pultja még a mondeós sémát követi, a Powershift váltó 600 000 Ft-ba kerül A Galaxy pultja még a mondeós sémát követi, a Powershift váltó 600 000 Ft-ba kerül

A 2,0 literes, 140 lóerős dízel kellő dinamikával mozgatja a Galaxyt. Nem sportosan, de azért erőlködéstől sem kell tartani. A hozzá kapcsolt hatfokozatú, dupla tengelykapcsolós Powershift automata sebességváltó működése azonban nem igazán kifinomult. Annak dacára, hogy a maximális, 320 Nm-es nyomaték már 1750-től bevetésre kész, nagyjából 2200-as percenkénti fordulatszámnál van az a határvonal, ahol hajlandó feljebb kapcsolni, utóbbi sportos stílusban használva előny, ezt leszámítva viszont felesleges, ráadásul apró rántás érezhető váltáskor.

Leghátul is jól elférni Leghátul is jól elférni

Ellenben cseppet sem torkos a dízel-automata duó, a 8,3 l/100 km-es tesztérték jó eredmény, így egy tankolással 840 km is megtehető. Bosszantó, hogy nem elég nagyok az első napellenzők, lehajtva sem árnyékolnak eléggé, ezenkívül a jókora súlyú raktérajtó mozgatása igényel plusz figyelmet és erőt. A Galaxy 2.0 TDCi (140 LE) 9,35 millióba kerül, a Powershift váltó további 600 000 forinttal növeli a számlát.

Ülésdöntés után 2325 l-es a raktér Ülésdöntés után 2325 l-es a raktér