A 140 lóerős benzines turbó valódi megváltás a dízel Trax-szal szemben. Az aggregát csendesen teszi a dolgát, a turbófeltöltésnek és a jól hangolt nyomatékleadási karakterisztikának hála már 1850-es fordulattól elérhető a 200 Nm.

1337 literesre növelhető a raktér, s az anyósülés is ledönthető 1337 literesre növelhető a raktér, s az anyósülés is ledönthető

Nincs lefulladási hajlam, élénken reagál a gázadásra, a megfelelően áttételezett váltóval pedig a tartós autópályázás sem fárasztó. A megengedett 130-as sztrádatempónál 3100-as fordulattal kell számolni, a 7,5 l/100 km-es tesztfogyasztás az összkerékhajtás többletsúlyát figyelembe véve baráti. Kár, hogy a start-stop rendszer kissé álmosan dolgozik, és a slendriánul megvezetett, hosszú úton mozgó váltón sem ártott volna még csiszolni.

A benzines olcsóbb és meggyőzőbb a dízelnél A benzines olcsóbb és meggyőzőbb a dízelnél

Azonos felszereltség (LT) és AWD-hajtáslánc esetén az 1,7-es dízelhez képest 650 000 forinttal szerényebb összeg, 5 585 000 forint szerepel a benzines Trax árcéduláján. A legjobb az egészben, hogy aki hajlandó lemondani a 4×4-es hajtásról, már 4,74 millióért beülhet egy Chevrolet Trax 1.4 Turbo LS-kivitelbe. Ez bizony igen partiképes ajánlat, hiszen egy hasonló teljesítményű normál kompaktot sem igen kapni ennyiért!

Könnyen megkülönböztethető az Opel Mokkától a Chevy-változat Könnyen megkülönböztethető az Opel Mokkától a Chevy-változat

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!