ADAC nyárigumi-teszt: 38-ból 16 jó lett

2013. február 25. (hétfő)

Soha nem voltak még ilyen jók a nyári abroncsok az ADAC tesztje szerint.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Már negyven éve tesztel nyári abroncsokat az ADAC német autósklub, és idén először kaptak ilyen nagy arányban „jó” minősítést a tesztelt gumik. További 14 végzett kielégítő eredménnyel, és négy bukott meg „elégséges” eredménnyel.


Két méretben vizsgáltak 19-19 abroncsot, a 185/60 R15-ös (kis- és kompakt kategória) és 225/45 R17-es (kompakt- és középkategória) gumikat tesztelték száraz és nedves aszfalton. A megbukott gumik mind a kisebb méretűek között találhatóak, közös jellemzőjük, hogy nedves körülmények között rosszul teljesítenek: Kléber Dynaxer HP 3, Marangoni Verso, Rotalla Radial F108 és Sailun Atrezzo SH402. További részleteket az ADAC weboldalán lehet találni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
ADAC nyárigumi-teszt: 38-ból 16 jó lett

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér