Szemétből a kert dísze

2011. március 22. (kedd)
Nem kell rögtön kidobni a rossz gumiabroncsot. Kis fantáziával és kézügyességgel a kert dísze lehet belőle.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Márvány virágláda? Nem. Használt gumi, rozsdás felnin kifordítva és lefestve Márvány virágláda? Nem. Használt gumi, rozsdás felnin kifordítva és lefestve
Az ötlet egyszerű, de fantasztikus. Rengeteg helyen gondot okoz, mi legyen a már használhatatlan gumiabronccsal. Lomtalanításkor nem mindenhol viszik el, a szervizekben – ha nem veszünk helyettük újat – pénzt kérnek a leadásukért. Aki nem akar fizetni, akár kerti díszt is készíthet a régi kerekeiből.

Nem kell más az egészhez, mint némi fantázia, egy kréta, amivel felrajzoljuk a mintát az abroncsra, egy kés, amivel a fém szöveten is át tudunk vágni, no és némi festék, hogy mindez valóban a kert dísze legyen. A legegyszerűbben kivitelezhető és talán legötletesebb felhasználási mód a kerti virágláda. Aki jól tud festeni, márványra megszólalásig hasonlító hatást is el tud érni, de egyszerűbb, egyszínű festéssel is megfelelő hatást tudunk elérni.

  Némi kézügyességgel és a megfelelő vágószerszámmal a szemétből virágtartó készíthető Némi kézügyességgel és a megfelelő vágószerszámmal a szemétből virágtartó készíthető

Különféle állatfigurákat is össze tudunk hozni a kerekekből, a hattyúk igazán jól néznek ki, a medve és nyúl-figurák azt mutatják, hogy lényegében bármilyen állatot is ki tudunk alakítani a használt gumikból. Az anyagköltség minimális, és mindenki jobban jár azzal, hogy az árokpart helyett a kertben végzi a rossz gumiabroncs.

  Ezek a hattyúk is használt abroncsból készültek Ezek a hattyúk is használt abroncsból készültek

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szemétből a kert dísze

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zivatar
23 °C
11 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?