Lámpakontakt

2011. január 31. (hétfő)
Párás időben hamarabb mennek tönkre a lámpa érintkezések - ellenőrizzük őket gyakrabban!
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Párás, vizes időben gyorsabban alakulnak ki kontakthibák az autó lámpáiban. Érdemes erre odafigyelni, mert télen jellemzően rosszabbak a látási viszonyok, s nem mindegy, hogy a mögöttünk jövő észreveszi-e indexelésünket, vagy a fékezést!


A lámpatest kiszerelésével ellenőrizhető a csatlakozók és a foglalatok állapota. Sokszor nem izzókiégés vagy táphiány, hanem a korrózió okozta kontakthiba a zárlat oka A lámpatest kiszerelésével ellenőrizhető a csatlakozók és a foglalatok állapota. Sokszor nem izzókiégés vagy táphiány, hanem a korrózió okozta kontakthiba a zárlat oka
Ellenőrizzük gyakrabban a lámpatesteket, a nem világító izzókat cseréljük ki! A csere előtt nézzük meg, hogy tényleg kiégett-e a lámpa! Ha nem, akkor kontakthiba lehet. Nagyon jó kontaktanyagot, aktív olajat tartalmazó spray-k kaphatók, ezt vessük be ilyen esetekben is – gyorsabb, mint a csiszolgatás, meg a csavarhúzóval kapargatás, bár ez utóbbi is hatékony lehet.

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lámpakontakt

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér