Lámpakontakt

2011. január 31. (hétfő)
Párás időben hamarabb mennek tönkre a lámpa érintkezések - ellenőrizzük őket gyakrabban!

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Párás, vizes időben gyorsabban alakulnak ki kontakthibák az autó lámpáiban. Érdemes erre odafigyelni, mert télen jellemzően rosszabbak a látási viszonyok, s nem mindegy, hogy a mögöttünk jövő észreveszi-e indexelésünket, vagy a fékezést!


  A lámpatest kiszerelésével ellenőrizhető a csatlakozók és a foglalatok állapota. Sokszor nem izzókiégés vagy táphiány, hanem a korrózió okozta kontakthiba a zárlat oka A lámpatest kiszerelésével ellenőrizhető a csatlakozók és a foglalatok állapota. Sokszor nem izzókiégés vagy táphiány, hanem a korrózió okozta kontakthiba a zárlat oka
Ellenőrizzük gyakrabban a lámpatesteket, a nem világító izzókat cseréljük ki! A csere előtt nézzük meg, hogy tényleg kiégett-e a lámpa! Ha nem, akkor kontakthiba lehet. Nagyon jó kontaktanyagot, aktív olajat tartalmazó spray-k kaphatók, ezt vessük be ilyen esetekben is – gyorsabb, mint a csiszolgatás, meg a csavarhúzóval kapargatás, bár ez utóbbi is hatékony lehet.

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lámpakontakt

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/19-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 508, Lexus NX 300h, Volkswagen Touareg
  • Teszt: Jaguar XF 2.2D
  • HASZONJÁRMŰ-MELLÉKLET: Volkswagen Amarok-túra: Montenegro–Albánia, Teszt: Peugeot Boxer, Ford Transit Jumbo, Renault Master, Mercedes-Benz V 250 BlueTec, Landini 7-215
  • Tuning: Brabus Mercedes-Benz Sprinter

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
11 °C
2 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?