Autóvásárlás előtt szeretünk valamilyen módon tájékozódni az épp kapható autókról, így gyakran látogatjuk az autókereskedések weboldalait, a közösségi média oldalakon lévő autókereskedések posztjait, valamint górcső alá vetjük a különféle webhelyeken elérhető autókról szóló írásos és videós értékeléseket, tesztelési eredményeket, összehasonlításokat és véleményeket is.

Magyarul: rákeresünk a neten.

Céges weboldal

Keresőmarketing szempontból a Google nagyon jó pontnak veszi azt, ha az adott vállalkozás nemcsak Facebook profillal, hanem egy reszponzív és több típusú böngészőben is könnyedén futtatható weboldallal is rendelkezik.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnél mi is azt szoktuk javasolni az ügyfeleinknek, hogy fordítsanak elég időt és energiát a weboldal készítésre, mert aki valóban szeretne vásárolni, annak egy profin elrendezett és megtervezett infográfokkal ellátott, videókkal és képekkel színesített weboldal kell ahhoz, hogy könnyedén tudjon válogatni a különféle ajánlatok közül.

Közösségi média oldalak professzionális menedzselése

A weboldal mellett a legtöbb keresőmarketinges a közösségi média oldalakon kialakított vállalati profilokat szokta leellenőrizni, hiszen ezeken a felületeken rengeteg lehetőség van arra, hogy növeljék az autókereskedések az eladásaikat.

A közösségi média oldalakon kétféle dolgot érdemes tenni: hirdetni és posztolni. A hirdetésekben lehetőség van kisebb és nagyobb célközönséget megcélozni, viszont a vállalati posztokban már szinte bármit lehet promótálni.

Míg a hirdetésben futhat egy reklám a legújabb típusú autóról, addig a vállalati posztokban meg lehet jeleníteni az autókereskedés társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatos tevékenységeket, adománygyűjtő programokat, természetvédelemmel kapcsolatos szerepvállalást, stb.

A lényeg: megszólítani a felhasználókat, s ha ők is kommentelnek vagy értékelik a szolgáltatást vagy terméket, akkor arra néhány napon belül illik reagálni is. Ez nemcsak a vásárlónak okoz pozitív felhasználói élményt, – mivel a vásárlók mindig örülnek, ha a cégtől kapnak egy-egy választ, – hanem könnyebben tudnak majd megbízni a cég szolgáltatásaiban vagy termékeiben is.

Adatgyűjtés, majd kiértékelés

A felhasználóktól érkező adatokat azért fontos elmenteni és kiértékelni, mert ezek segítik a keresőmarketing ügynökségeket abban, hogy a jövőbeli hirdetési kampányokkal még pontosabban tudják elérni azokat az embereket, akikből valós vásárlók lehetnek.

Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét, hogy autókereskedése a keresőmarketing eszközök révén még több profitot tudjon termelni a jövőben.