Michelisz jól kapta el a rajtot az első futamon, balról próbálta megelőzni a beragadt Valente-t, aki Chevyjével ütközött Norbival, de ezzel egy időben engedett utat Mullernek, aki így feljött a harmadik helyre. A magyar versenyző ügyesen jött ki az csatából, de megsérült az autója és a negyedik helyen folytatta a versenyzést. Jaap Van Laagen nehezen tudott elrajtolni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Valente támadásba lendült, hogy visszaszerezze az elvesztett pozícióját és sikerült erőből elmennie a  gyári Honda Civicet vezető Monteiro mellett, aki pár kanyarral később visszaszerezte pozícióját. A francia fiú ezután elvesztette uralmát a Chevy fölött és a gumifalnak csapódott.  Közben közvetlenül a magyar pilóta mögött a kínai Ma Csing Hua és az olasz Gabrielle Tarquini között alakult ki majdnem vérre menő küzdelem, egyelőre az olasz bírta jobban.

Első kör vége: López, Loeb, Muller, Michelisz, de nem tudta befejezni sem a holland Tom Coronel (Chevrolet), sem pedig az angol Rob Huff (Lada) – Coronel később visszament a pályára, majd újból kiállt.
Második kör: A kör közepén Norbi úgy érezte, mintha defektet kapott volna a bal első kereke, utolérte őt Tarquini és a mögötte lévő Csing Hua, nem sok hiányzott ahhoz, hogy megelőzzék őt. A második kör végén Norbi még tartani tudta a pozícióját, de Monteiro, úgy tűnt, bal első defektet kapott és feladta a versenyt. Utólag kiderült, hogy az abroncs szelepe sérült meg.
Utolsó kör: hárommal kevesebb pilóta kezdte meg az utolsó kört. A holland Vaan Lagen a Lada volánja mögött, tartotta nyomás alatt a német Sabine Schmitzt. Michelisz próbálta tartani a pozícióját, ellenfele nem csak a technika, hanem a márkatársa is. López és Loeb teljesen elhúzott a mezőnytől, hozzájuk képest Muller csak cammogott. Leintés: Lopez, Loeb, Muller, Michelisz és Ma, aki az utolsó két méteren megelőzte Tarquinit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Második futam

A radarképek alapján 30 – 60 peren belül eléri egy esőfelhő a területet, a csapatnak 11 perce volt meghozni a döntést, hogy milyen gumikkal versenyezzenek. A csapat a slick mellett döntött. Az angol Tom Chilton technikai okok miatt nem tudott elindulni a második futamon, akárcsak Valente, akinek az autóját ennyi idő alatt nem tudta összerakni a csapata. Az első helyről rajtoló Monteiro simán jött el, akárcsak Coronel, viszont Tarquinit megelőzte Muller, aki így az ötödik helyről feljött a harmadikra. Michelisz autója megsérült, kijött, hátha a csapat meg tudja javítani az autóját, de sajnos erre már nem volt lehetőség.

Első kör: a mezőny nem szakadt annyira szét, mint az első futamon, szépen vonatoztak egymás mögött, és a Cirtoenek keresték a lehetőséget az előzésre. Muller a végén meg tudta előzni az élen haladó Monteirot, akit márkatársa követett, majd jöttek a Citroenek (Bennani, Ma Csing Hua, López).
Második kör: D’Aste első lökhárítója leszakadt, feladta a versenyt. Ma Csing Hua próbálkozott azzal hogy feltartóztatja az argentin Lópezt. Nem csak ez sikerült neki, hanem még a marokkóit is megelőzte és feljött a negyedik helyre. Majd ugyan ez sikerült a világbajnoknak is. Csata volt Coronel és Huff között is, amiből az angol jött ki győztesen.
Harmadik kör: Muller és a két Honda Civic, miközben a kínai elvesztette uralmát az autója felett, felszántotta a pálya bal szélét, majd márkatársa előtt megpördülve csapódott neki a jobb oldali szalagkorlátnak, a harmadik szektorban. Az utolsó szektorban López óriás tempóval hagyta le Tarquinit majd Monteirot.
Leintés: Muller, López, Monteiro – Tarquini az utolsó métereken vesztette el ismét a jó pozícióját.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!