Visszatér a raliba a Toyota

2012. augusztus 14. (kedd)

Újra van raliautója a Toyotának, a Yaris R1A-val a kezdő pilótákat szeretnék meggyőzni.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Azóta hanyagolta a Toyota a rali-szereplést, amióta csalás miatt 12 hónapra eltiltották a Rali-világbajnokságon való részvételtől még 1995-ben. Most alulról indul, a Yaris R1A raliautóval a kezdő pilótákat célozzák.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Kevesebb, mint egy tonna a tömege a gépnek, az 1,33 literes, 99 lóerős motorhoz é a hozzá csatolt hatfokozatú váltóhoz nem nyúlnak, a 100 km/órás tempót 11,7 másodperc alatt éri el az autó, végsebessége 175 km/óra. Új azonban az állítható magasságú felfüggesztés, az OMP verseny kagylóülések a megfelelő biztonsági övekkel, van áramtalanító-kapcsoló, verseny-tank, és természetesen bukókeret is.

 

Elsőre nem tűnik nagyon izgalmasnak a Toyota Yaris R1A, de most jön a lényeg, a vételár. Mindössze 18 318 eurót kell fizetni érte, ennyi pénzért tehát egy kulcsrakész versenyautót kap a kedves ügyfél. Nem is olyan rossz, ha azt nézzük, hogy a legolcsóbb, háromajtós 1,33-as utcai Yarisért 14 400 eurót kérnek.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Visszatér a raliba a Toyota

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/14-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves az Opel Formatervező Központja
  • Vezettük: Toyota Yaris, Can-Am Spyder RS
  • Teszt: Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi, Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi, ©koda Roomster Scout 1.2 TSI DSG, ©koda Superb Combi 3.6 FSI V6 4x4 L&K, Citroën Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi, Citroën C5 Cross Tourer 2.2 HDi 200 aut., Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi 4WD A/T
  • Technika: az Audi dízelmotor fejlesztései

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zivatar
22 °C
15 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?