Visszatér a raliba a Toyota

2012. augusztus 14. (kedd)

Újra van raliautója a Toyotának, a Yaris R1A-val a kezdő pilótákat szeretnék meggyőzni.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Azóta hanyagolta a Toyota a rali-szereplést, amióta csalás miatt 12 hónapra eltiltották a Rali-világbajnokságon való részvételtől még 1995-ben. Most alulról indul, a Yaris R1A raliautóval a kezdő pilótákat célozzák.


Kevesebb, mint egy tonna a tömege a gépnek, az 1,33 literes, 99 lóerős motorhoz é a hozzá csatolt hatfokozatú váltóhoz nem nyúlnak, a 100 km/órás tempót 11,7 másodperc alatt éri el az autó, végsebessége 175 km/óra. Új azonban az állítható magasságú felfüggesztés, az OMP verseny kagylóülések a megfelelő biztonsági övekkel, van áramtalanító-kapcsoló, verseny-tank, és természetesen bukókeret is.

Elsőre nem tűnik nagyon izgalmasnak a Toyota Yaris R1A, de most jön a lényeg, a vételár. Mindössze 18 318 eurót kell fizetni érte, ennyi pénzért tehát egy kulcsrakész versenyautót kap a kedves ügyfél. Nem is olyan rossz, ha azt nézzük, hogy a legolcsóbb, háromajtós 1,33-as utcai Yarisért 14 400 eurót kérnek.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Visszatér a raliba a Toyota

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér