Nem a Toyota gyár, hanem a brit GPRM versenyistálló készítette el a Toyota GT86 alapján a GT4 kategóriába tartozó versenyautót, de azért félhivatalos gépről beszélhetünk, hiszen a helyi forgalmazó minden technikai támogatást megad a projekthez.

A legjelentősebb változás a kategória szabályzatának megfelelően rakott össze Nicholson McLaren. A 2,0 literes boxermotor turbófeltöltést is kap, a teljesítménye 400 lóerő lesz, de lehet, hogy ebből egy keveset majd visszavesznek majd annak érdekében, hogy egyenletes legyen a teljesítményleadás – ezt majd a gyakorlati tesztelés során véglegesítik.

Már májusban, az európai GT4 bajnokság indulásakor rajthoz áll majd az autó, amellyel természetesen már rögtön az első évben szeretnének dobogós helyezést elérni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!