Nem nyúltak a motorhoz, mégis gyorsabb lesz a Vantage GT4 Nem nyúltak a motorhoz, mégis gyorsabb lesz a Vantage GT4

2009-ben mutatta be az Aston Martin a Vantage GT4 versenyautót, amelyből idő közben 80 darabot értékesítettek. Kategóriájában a legsikeresebb, 2010-ben diadalmaskodott az európai GT4 kupában, és a Dubaiban, a Nürburgringen és a Spa Francorchampban megrendezett 24 órás futamon is. Ezt a sikert a jövőben is szeretnék megtartani, ezért a 2011-es évre átalakították a konstrukciót.

A legfontosabb újdonság, hogy mostantól a Bosch által kifejlesztett verseny-blokkolásgátlóval is kérhető az autó, ezt a német cég mérnökei kifejezetten a Vantage GT4-hez hangolták. Az új első lökhárítótoldat növeli a leszorítóerőt az első tengelyen, hátul a V12 Vantage utcai autóról származó nagyobb méretű hátsó szárnyat találjuk. Módosították a burkolt padló formáját is, a diffúzor még nagyobb leszorító-erőt termel, és az új légcsatornák több levegőt szállítanak a hátra szerelt váltóolaj-hűtőhöz. A 4,7 literes V8-as erőforráshoz és a hatfokozatú, szekvenciális váltóhoz nem nyúltak.

Fejlődött az aerodinamika, ABS is kérhető Fejlődött az aerodinamika, ABS is kérhető